7 съвета за домашен офис без разсейване

През последното десетилетие броят на хората, които работят от вкъщи, се е увеличил със 115 процента. Това е значителен тласък. Ако сте един от тях, вие сте част от бързо развиваща се тенденция, която изглежда само се ускорява, особено когато по-младите работници влизат в работната сила.

Но въпреки че домашният офис идва с предимства – по-лесен за настройка на средата, по-малко загуба на време на срещи, по-малка вероятност да се разсейва – той също има свой собствен дял от възможни разсейвания. Искате да увеличите максимално производителността си и да избегнете всичко, което може да ви забави. Как правиш това?

Използвайте домашния офис само за работа

Когато отидете в офиса си, трябва да навлизате в съвсем различна среда – тази, която свързвате с работата. Седенето на дивана ви няма да го отреже. (Това също ще нарани гърба и задната част.)

Настройте се с компютър, различен от този, който използвате за неработни неща. Ако е възможно, създайте напълно отделна стая като ваш офис и я използвайте само за работа. Създаването на офис без разсейване означава да го поддържате и организиран – според Extra Space Storage. „Ако домашният ви офис е разхвърлян, отделете време да разредите бюрото си и да се организирате. Работата на чисто бюро ще ви помогне да изчистите съзнанието си и да сте фокусирани върху задачата, която ви е под ръка “.

Създайте работна среда, така че всеки път, когато седнете на компютъра си, вече мислите за работа, а не за проверка на социалните медии или игра на Hearthstone. Уверете се, че пространството ви е настроено по начин, който ви кара да мислите за работа.

Задайте график

Както се нуждаете от физическо пространство, посветено на работа, така и на време, отделено за работа. Работата от вкъщи означава, че никога не излизате от офиса и ако не сте внимателни, границите между работно време и лично или семейно време могат да се размият.

Ако искате да постигнете максимална производителност, не забравяйте да отделите място за работа и да се придържате към определен график.

Това не трябва да е от осем до пет работни часа. Всъщност вероятно не би трябвало да бъде.

Особено ако имате деца, най-вероятно времето без разсейване е рано сутрин или късно вечерта. Независимо дали сте нощна бухал или ранна птица, като имате по-тихо и по-продуктивно време за себе си, може да бъде разликата между продуктивен ден и непродуктивен.

Уверете се, че децата (и другите) имат основни правила

Ако имате деца, вече знаете какво разсейване могат да бъдат. Това се умножава по много, когато работите от вкъщи. Ако децата са наоколо, уверете се, че има някои основни правила, за да знаят, че работите и да не ви безпокоят.

Някои родители ще поставят знак, когато не искат да им пречи. Някои ще затворят вратата.

По какъвто и път да поемете, уверете се, че децата знаят: когато сте там в офиса си, работите и само за да ви безпокоят извънредни ситуации. Уверете се, че сте определили време да излезете от офиса си и да си взаимодействате с тях – те са по-малко склонни да ви притесняват, ако знаят, че в крайна сметка ще излезете.

Трябва да зададете твърди граници с приятели и съседи, които използват линията, „тъй като сте у дома, бихте ли …“ НЕ, не можете.

Инвестирайте във вашия офис

Нищо не е по-разсейващо, отколкото да се налага да се справяте с технологични проблеми или неща, които нямате под ръка. Спирането на работата ви, за да стигнете до печатница, да отидете да си купите хартия или да се справите с бален компютър, е едновременно разочароващо и намалява производителността.

Уверете се, че сте инвестирали в настройването на домашния си офис по същия начин, по който сте настроили офиса си на работно място. Имайте всичко под ръка, от което се нуждаете, и се уверете, че е актуално и в изправност – тъй като необходимостта от съдебно заседание без подходящо налично оборудване или да се справите с проблемна стара технология е голямо разсейване.

Останете на заданието и изключете имейл

Всички сме го направили. Работете в продължение на пет минути, вижте имейла да влезе, да го прочетете и да го прочетете – може би бързо да му отговорите – след това отделете няколко минути, за да се върнете към задачата.

Това не е начинът да бъдете продуктивни.

Когато работите, уверете се, че продължавате да изпълнявате задачата, като изключите известията си. Не ги оставяйте включени за вашия телефон или компютър – имейл, социални и каквото и да било. След това задайте часове през деня, в които четете и отговаряте на имейли.

Може да изглежда, че сте по-малко продуктивни – но групирането на вашите комуникации наведнъж – ви помага да спестите време и да останете инвестирани във всичко, върху което работите в момента. Пакетирането също е добре познат инструмент за хакване на растеж за бизнеса. След като излезете от мисленето, отнема повече време, отколкото си мислите.

Уверете се, че общувате

Никой мъж (или жена) не е остров, ако перифразираме Джон Дон – и вие не сте по-различен. Без да се забавлявате с други хора, вероятно ще се побъркате и това ви кара да се разсейвате.

Уверете се, че излизате и всъщност говорите с хората, а не просто да се паркирате на стол и да не се движите цял ден. Каквато и форма да приеме – срещи с клиенти, вземане на обяд с приятел, прекарване на известно време с партньора и / или децата – да останете социални ще ви държи на земята.

Направете почивки

Работата направо не е най-добрият вариант, както показват изследванията през последните няколко години. Проучване, проведено преди няколко години от DeskTime, показа, че най-продуктивният интервал е 52 минути работа, прекъсната от 17 минути почивка.

Това не означава, че трябва да извадите хронометър. Но трябва да изграждате навреме далеч от работа – по-малко вероятно е да се разсейвате и да сте по-продуктивни с времето си.

Домашният офис може да бъде чудесен за предприемачи, но трябва да сте сигурни, че сте настроени за успех. Използвайте тези съвети, за да се подтикнете към още по-голяма производителност и да презаредите домашния си офис.