Вие ли сте сред онези, които тепърва стартират или си мислят, че 2018 е годината, в която можете да изведете бизнеса си онлайн? И в двата случая има много неща, които трябва да имате предвид, преди да стартирате чисто новия си корпоративен уебсайт. Джо Балестрино, основател на 4pointdigital, ще ви преведе през 10 основни неща, за да обмислите, когато започнете да задвижвате колелата.
- Какво ниво на услуга искате за вашия уеб сайт?
Доставчиците на интернет услуги (т.е. доставчици на широколентов достъп) са компании, които ще ви дадат връзка с интернет срещу заплащане. Всеки потребител на интернет в света има достъп до мрежата чрез интернет доставчик. Доставчиците на интернет услуги като Virgin Media, Talk, BT и Sky ще предлагат различни нива на управление, сигурност и скорости на широколентов достъп, така че е най-добре да направите някои задълбочени проучвания, преди да се разделите с парите си. - Колко място за хостинг ще ви трябва?
Полезна аналогия, която да ви помогне да обясните какво правят доставчиците на уеб хостинг (WHP), е да мислите за тях като за хазяин, от когото наемате офис площите си, но онлайн. Без да използвате хостинг услуги, няма да имате място за поместване на файловете, които се намират на вашия уебсайт.
Важно е да запомните, че други хостинг услуги, като имейл, изискват допълнително съхранение, така че проверете отново дали мястото, предлагано от вашия доставчик на интернет, ще бъде достатъчно, или дали ще трябва да уредите повече от WHP.
- Как ще наречете уебсайта си?
Изборът и защитата на правилното име на домейн за вашия уебсайт е от решаващо значение и изборът на името на вашия бизнес определено е най-добрият начин. Приемането на този подход дава легитимност на вашия уебсайт, кара клиентите да се чувстват, че това е сайт, на който могат да се доверят, и помага на хората лесно да ви намерят.
Бързото преместване също е от съществено значение, тъй като имената на домейни се разграбват бързо. За по-полезни съвети, когато решавате името на вашия домейн, преминете през този пост на Godaddy.
- За какво ще бъде вашият уебсайт?
Независимо дали искате да изградите своята марка, да продавате стоки или услуги или да разширите бизнеса си, установяването на основната цел на вашия уебсайт е идеалният начин да ви помогне да решите как най-добре да го проектирате и маркирате.
Сингапурската марка, Smile Tutor, която се занимава с сегмент за домашно обучение, знае точно как да поддържа игра с уебсайт за задържане на аудиторията, преобразуване и изграждане на доверие. Те наистина имат анимационни видео обяснителни услуги, препоръки, CTA бутони (в помощ на аудиторията) и информационен модул, всичко на място.
- Как ще вземете решение за външния вид на вашия уебсайт?
Помислете за вашата целева аудитория, когато решавате това и не забравяйте: простото оформление и лесната навигация работят най-добре онлайн. Опитайте се да избягвате прекалено усложняващите неща, за да избегнете объркване на потребителите си. Също така си струва да имате предвид, че можете или да платите на дизайнер, за да създаде уебсайта си, или да използвате безплатни инструменти, налични на платформи като WordPress и Blogger, за да го направите сами. След като получите готовата статия, просто я прехвърлете във вашия домейн и избрания хост. - Ще играят ли голяма роля социалните медии във вашето онлайн присъствие?
Канали като Facebook и Twitter са чудесни за привличане на трафик към вашия уебсайт, но не забравяйте, че не е необходимо да сте на всяка възможна платформа. Важно е да изберете такива, които отговарят на вашата аудитория, така че проучването на целевия Ви пазар е добър начин да информирате решението си. След това можете да помислите за стартиране на официални страници за вашата компания и как възнамерявате да ги използвате. За да вземете още страхотни съвети за победа в социалните медии, прочетете тази статия от The Website Group. - Важно ли е да бъдеш удобен за мобилни устройства?
Като се има предвид настоящият онлайн климат, отговорът на това вероятно ще бъде „да“, особено тъй като се прогнозира, че броят на мобилните потребители скоро ще надмине тези, които използват настолни компютри. С все повече хора, които използват таблети и смартфони, за да разглеждат и купуват от уебсайтове, си струва да се уверите, че вашият е отзивчив и да се гарантира, че може лесно да се навигира на тези видове по-малки устройства.
Още през април 2015 г. Google официално пусна своя алгоритъм за мобилно класиране, създаден, за да даде забележителен тласък на мобилните страници в резултатите от търсенето на Google за мобилни устройства. Можете да тествате мобилността на уеб страницата си тук – https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/
- Мислили ли сте за законността?
Посещението на уебсайтове като вашия, които предоставят същата услуга като вас или продават подобни продукти, е чудесен начин да ви помогнете да решите какви да бъдат вашите собствени политики. Например как ще използвате и съхранявате данните, предоставени от вашите клиенти. Също така е изключително важно да показвате правилата си ясно и в област от уебсайта си, до която клиентите могат лесно да имат достъп. - От какво ниво на сигурност се нуждаете?
Не бихте оставяли магазина си отключен или вратата на вашата офис сграда отворена широко отворена, така че е жизненоважно да приложите същия този манталитет към вашия уебсайт. Уверете се, че сте инсталирали софтуер за сигурност и не забравяйте да изтеглите всички най-нови актуализации. Наличието на резервна система също е от решаващо значение. Оставянето на уебсайта ви уязвим за вируси или хакери може да доведе до загуба на целия ви уебсайт и неговите данни, което може да разруши вашия бизнес